Dėl viešojo transporto iki „SB Mozaika“

Vilniaus miesto savivaldybė uždegė žalią šviesą sutvarkyti mūsų infrastruktūrą Vilniaus miesto ribose, nes buvo nuimtas vienas planuojamas maršrutas, dėl per didelių papildomų investicijų į jų infrastruktūrą. Mes paskutiniai spėjome įšokti į šį nuvažiuojantį autobusą, nes buvome atkaklus ir turėjome pasiūlyti savo lėšomis sukurtą infrastruktūrą, kuria nesunkiai būtų galimą pritaikyti autobuso paleidimui. Reikia baigti asfaltuoti  Tėviškės g. atkarpą 190 m., kuri reikalinga autobusui apsisukti asfaltuotume vieni ?  SB „Mozaika“ valdyba mano, kad visos bendrijos, kurios naudosis autobusu turi prisidėti prie likusios neasfaltuotos dalies finansavimo. Visos keturios bendrijos, tame tarpe ir SB „Mozaika“ narių susirinkime turės nuspręsti ar finansuoti Tėviškės g. atkarpos asfaltavimą. Nors vienai bendrijai atsisakius prisidėti autobuso paleidimas sustos.

Kokybiškas asfaltavimas yra tikrai brangus malonumas. Pernai metų kainomis ir įvertinus, kad asfalto minimalus storis padidėjo nuo 6 iki 8 cm. Kaina gali svyruoti nuo 50-60 EUR už kvadratinį metrą. Bendra planuojama sąmata apie 40.000 – 50.000 EUR. Iš jų planuojame, kad 50% dengs Vilniaus rajono savivaldybė.  Įvertinus SB „Mozaikos“ valdybos pasiūlytomis proporcijas ir bendrijų sklypų kiekį indėlis būtų:
SB „Mozaika“ 70-90 EUR sklypui
SB „Svajonė-33“, „Žalgiris-2“, „Agregatas“ 20-25 EUR sklypui
Toks kiekvienos bendrijos indėlis į tai, kad turėtumėme autobusą.

Dar liko nepaminėtas vienas niuansas, kad reikia ne tik asfaltuoti šią atkarpą bet ir padaryti Tėviškės g. jau asfaltuotoje dalyje 8 „kišenes“ apsilenkti autobusui, nes kelio asfalto plotis yra per siauras tik 4,5 m. Šiuo klausimų Vilniaus miesto savivaldybė kreipsis į rajono savivaldybę, kad rajono savivaldybė savo lėšomis įrengtų „kišenes“. Atsisakius Vilniaus rajonui pilnai finansuoti „kišenių“ įrengimą, ši naštą greičiausiai kristi ant mūsų visų pečių.

Manau turime vieną tikslą ir jį galime pasiekti tik bendromis pastangomis.